Learning and Teaching During Covid-19: Survey Findings
Constant link of the material (URI)
Rīgas Stradiņa universitāte (RSU), tāpat kā citas augstākās izglītības iestādes pasaulē, proaktīvi reaģējot uz globālo pandēmiju, 2020. gada 11. martā pārtrauca lekcijas klātienē, ierobežojot klātienes nodarbību nepieciešamību. Šajā situācijā izšķiroša nozīme bija katras augstākās izglītības iestādes līdzšinējai gatavībai nodrošināt ne tikai tehnoloģijām pilnveidotu, bet arī tehnoloģijām balstītu studiju procesu. Līdz ar to šī brīža galvenā pētnieciskā problēma bija, kā palīdzēt akadēmiskajam personālam tehniskā atbalsta vajadzībās un iezīmēt izglītības potenciālu, vadlīnijas studentiem, kā patstāvīgi strādāt pie satura un sasniegt paredzētos mācību rezultātus. Rīga Stradiņš University (RSU), like other higher education institutions (HEIs) in the world, in a proactive response to the global pandemic stopped face-to face lectures on 11 March 2020, limiting the need for on-site classes as much as possible. In this situation, the previous readiness of each HEI to provide not only a technology-enhanced but also a technology-based study process was crucial. Thus, the major research problem of the particular moment was how to assist academic staff on the needs for technical support and outline educational potential, guidelines for students how to work independently on the content and achieve envisaged learning outcomes.
Authors [5]:
Published: 2021
Type: Publikācija / Publication
Language: English
Key words: mācīšanas un mācīšanās pieejas,teaching and learning approaches,augstākā izglītība,higher education
Target audience: Pedagoģija / Pedagogy
Branch of science:
Institution: Rīgas Stradiņa universitāte
Departament: Pedagoģiskās izaugsmes centrs