Mācīšanās un mācīšana

Permanent URI for this collection
Kolekcijā pieejami atbalsta materiāli docētājiem studencentrētas mācīšanās un mācīšanas pieejas iedzīvināšanai studiju kursos. Piedāvātas daudzveidīgas mācīšanās un mācīšanas stratēģijas, metodes un paņēmieni, kas pielāgojami visdažādākajiem studiju kursiem.
Browse

Recent Submissions

Now showing  1 - 5 of 9
  • Thumbnail Image
    Pašvadīta mācīšanās
    Pašvadītas mācīšanās mērķis ir identificēt individuālās mācīšanās vajadzības, novērtēt savas zināšanas un prasmes, plānot studiju darbu izpildes procesu, uzraudzīt mācīšanās progresu un vajadzības gadījumā pielāgot izvēlētās mācīšanās metodes.
    View more
    Type: Prezentācija / Presentation
    Author:   Kadakovska Zane   [1]
    Created: 2021-01-01
    Modified: 2024-07-26
  • Thumbnail Image
    Vadlīnijas docētājiem pētniecības norišu integrēšanai studiju procesā
    Vadlīniju mērķis atbalstīt RSU docētājus, piedāvājot idejas dažādiem studiju kursā integrējamiem uzdevumiem, kā veicināt studējošo aktīvu mācīšanos, piedaloties konferencēs. RSU mācīšanās un mācīšanas ir viena no vadošajām pieejām, kuras īstenošanā ir svarīga studējošo iesaiste pētniecības vidē un studējošo meklējumdarbības, jeb pētnieciskā darba veikšanas prasmju pilnveide un patstāvības kāpināšana.
    View more
    Type: Vadlīnijas / Guidelines
    Author:   Pedagoģiskās izaugsmes centrs PIC   [1]
    Created: 2022-01-01
    Modified: 2024-05-16
  • Thumbnail Image
    Learning and Teaching During Covid-19: Survey Findings
    Rīgas Stradiņa universitāte (RSU), tāpat kā citas augstākās izglītības iestādes pasaulē, proaktīvi reaģējot uz globālo pandēmiju, 2020. gada 11. martā pārtrauca lekcijas klātienē, ierobežojot klātienes nodarbību nepieciešamību. Šajā situācijā izšķiroša nozīme bija katras augstākās izglītības iestādes līdzšinējai gatavībai nodrošināt ne tikai tehnoloģijām pilnveidotu, bet arī tehnoloģijām balstītu studiju procesu. Līdz ar to šī brīža galvenā pētnieciskā problēma bija, kā palīdzēt akadēmiskajam personālam tehniskā atbalsta vajadzībās un iezīmēt izglītības potenciālu, vadlīnijas studentiem, kā patstāvīgi strādāt pie satura un sasniegt paredzētos mācību rezultātus.
    View more
    Type: Publikācija / Publication
    Author:   Jansone-Ratinika Nora   [5]
    Created: 2021-01-01
    Modified: 2024-05-16
  • Thumbnail Image
    Representation of the Student-Centred Learning Approach on University Website
    Izglītības paradigmu maiņas aktualitāte nacionālā un globālā kontekstā rada nepieciešamību un izaicinājumu augstākās izglītības sistēmai piedzīvot dinamiskas pārmaiņas, virzoties uz individualizētāku izglītības procesu. Studentcentrēta mācīšanās pieeja kā aktuāla izglītības procesa īstenošanas forma atbilst mūsdienu sabiedrības vajadzībām un kā tāda veicina izaugsmi gan individuālā, gan institucionālā līmenī. Pētījuma mērķis ir izvērtēt pieejas atspoguļojumu Rīgas Stradiņa universitātes (RSU) mājaslapā, tādējādi piedāvājot secinājumus un ieteikumus tās attīstībai.
    View more
    Type: Publikācija / Publication
    Author:   Āriņa Baiba   [3]
    Created: 2017-01-01
    Modified: 2024-05-16
  • Thumbnail Image
    Skills Tracking System as a Digital Solution for Student-Centred Learning (SkillTrack)
    SkillTrack project aims to integrate the understanding of self-directed learning, digital learning environments and skills tracking system in higher education to promote student’s learning experience, by bringing together partner universities from 4 different countries – Rīga Stradiņš University (Latvia), Arcada University of Applied Sciences (Finland), The Protestant University of Applied Sciences in Ludwigsburg (Germany), and Baskent University (Turkey). SkillTrack project team has develop a concept of a pedagogical framework and methodology in the context of self-directed learning, using a skills tracking system as a tool, to promote evidence-based discussion between public and educational institutions, and employers and to facilitate dialogue to align learning outcomes with the needs of the labour market to reduce skills mismatch. Erasmus+ project “Skills Tracking System as a Digital Solution for Student-Centred Learning (SkillTrack)” 2021-1-LV01-KA220-HED-000023077
    View more
    Type: Informatīvs materiāls / Informative material
    Author:   Grigoroviča Evita   [5]
    Created: 2023-01-01
    Modified: 2024-04-10