Mācīšanās un mācīšana
Permanent URI for this collection
Kolekcijā pieejami atbalsta materiāli docētājiem studencentrētas mācīšanās un mācīšanas pieejas iedzīvināšanai studiju kursos. Piedāvātas daudzveidīgas mācīšanās un mācīšanas stratēģijas, metodes un paņēmieni, kas pielāgojami visdažādākajiem studiju kursiem.
Browse
Browsing Mācīšanās un mācīšana by Author "Pedagoģiskās izaugsmes centrs PIC"
Results Per Page
Sort Options
- Ko nozīmē hospitēšana? Jeb kolēģa strukturētā novērošana? What does hospitation mean? Or a structured observation of a colleague?View more...[LV] Šajā materiālā uzzināsiet: • kas ir hospitēšana un kāda ir tās nozīme augstākajā izglītībā? • kādi ir ieguvumi no hospitēšanas? • ko iespējams hospitēt? • kurš var hospitēt? • kas jāņem vērā, gatavojoties un hospitējot? • kas reglamentē hospitēšanu RSU? • kur pieejama strukturētas novērošanas pārskata veidlapa? [ENG] In this handout you will learn:• what does hospitation mean? • What are the benefits of hospitation? • What can be observed during a hospitation? • Who can participate in hospitation? • What to consider when preparing for and conducting a hospitation? • What regulates hospitation at RSU?Type: Informatīvs materiāls / Informative materialAuthor: Pedagoģiskās izaugsmes centrs PIC [1]Created: 2025-01-01Modified: 2025-03-03
- Mākslīgais intelekts un akadēmiskais godīgums. Darba lapa docētāja refleksijaiView more...Refleksijas darba lapa "Mākslīgais intelekts un akadēmiskais godīgums" adaptēta, lai veicinātu pārdomātu un ētisku pieeju mākslīgā intelekta (MI) izmantošanai studiju procesā. Darba lapā apkopoti dažādi MI izmantošanas scenāriji, kur docētājs var izvērtēt kad un kā ChatGPT izmantošana var būt pieņemama vai nepieņemama dažādos mācību kontekstos. Šī darba lapa palīdz izprast, kā MI var kalpot par vērtīgu palīgrīku, vienlaikus saglabājot akadēmiskā godīguma un studiju kvalitātes standartus. Viedtālruņos darba lapas interaktivitāte ir ierobežotaType: Informatīvs materiāls / Informative materialAuthor: Pedagoģiskās izaugsmes centrs PIC [1]Created: 2024-01-01Modified: 2024-11-13
- Studentcentrētas mācīšanās un mācīšanas pieejas principu īstenošana Rīgas Stradiņa universitātēView more...Šajā materiālā apkopota RSU docētāju pieredze, īstenojot deviņus studentcentrētas pieejas (SCP) principus. Katrs docētāja pieredzes stāsts atklāj skatījumu uz šīs pieejas īstenošanu studiju procesā, apliecinot, ka SCP ir daudzveidīga, radoša un nepārtraukti pilnveidojama Šis materiāls izstrādāts docētājiem, kuri vēlas: padziļināt izpratni par SCP, uzzināt, kā citi docētāji praksē īsteno SCP principus, novērtēt savu docēšanas pieeju un identificēt iespējas studiju kvalitātes pilnveidei, atbildot uz pašrefleksijas jautājumiem.Type: Informatīvs materiāls / Informative materialAuthor: Pedagoģiskās izaugsmes centrs PIC [1]Created: 2024-01-01Modified: 2024-12-16
- Vadlīnijas docētājiem pētniecības norišu integrēšanai studiju procesā. Guidelines for academic staff Integrating RSU conferences into the study processView more...[LV] Vadlīniju mērķis ir atbalstīt RSU docētājus, piedāvājot idejas dažādiem studiju kursā integrējamiem uzdevumiem, kā veicināt studējošo aktīvu mācīšanos, piedaloties konferencēs. Pētniecībā balstīta mācīšanās un mācīšanas ir viena no vadošajām stratēģijām, kuras īstenošanā ir svarīga studējošo iesaiste pētniecības vidē un studējošo meklējumdarbības, jeb pētnieciskā darba veikšanas prasmju pilnveide un patstāvības kāpināšana. [ENG] The goal of these guidelines is to support RSU academic staff by offering ideas for various tasks that can be integrated into study courses to promote active student learning through participation in conferences. Research-based learning and teaching is one of the leading strategies, emphasizing the importance of student engagement in the research environment, the development of students' inquiry and research skills, and fostering their independence.Type: Vadlīnijas / GuidelinesAuthor: Pedagoģiskās izaugsmes centrs PIC [1]Created: 2022-01-01Modified: 2024-05-16