Bērnu nodarbes pašvērtējums (Children Occupational Self Assessment 2.1.)
Constant link of the material (URI)
Uz klienu vērsts novērtēšanas instruments, kas mēra bērnu un jauniešu pašnovērtējumu par nodarbes kompetenci un aktivitāšu nozīmīgumu ikdienā. Tā sastāv no 25 apgalvojumiem, kas attiecas uz ikdienas nodarbēm, pielietoti vizuālie simboli “divas bēdīgas sejiņas”, “viena bēdīga sejiņa”, “viena smaidīga sejiņa”, “divas smaidīgas sejiņas”. Instruments izstrādāts, balstoties uz “Cilvēka nodarbes modeli” (Model of human occupation, Kielhofner, 2002.) Pirms instrumenta pielietošanas terapeitam ir jāiepazīstas ar instrumenta rokassgrāmatu (Baron, Kielhofner, Iyengar, Goldhammer, Wolenski, 2004). Psihometriskās īpašības skat. darbā: Pēteris Urtāns. Terapeitiskās aktivitātes ergoterapijas praksē ar vardarbībā cietušiem bērniem, 2005.
Authors [1]:
Urtāns Pēteris
Published: 2005
Type: Publikācija / Publication
Language: Latviešu
Key words: aktivitāte,Pašnovērtējums,bērns,pusaudzis
Target audience: Rehabilitācija / Rehabilitation
Branch of science: Klīniskā medicīna::Sporta medicīna un rehabilitoloģija
Institution: Rīgas Stradiņa universitāte
Departament: Rehabilitācijas fakultāte,Rehabilitācijas fakultāte::Rehabilitācijas katedra
Project:
Added: 2023-12-02
Metadata: Show full item page
Access rights: RSU kopienas piekļuve/RSU community rights