Balss un runas kvalitāšu pielietošana konsultēšanā
Constant link of the material (URI)
Uzmanības un empātijas prasme, kas attiecas uz mērķtiecīgu balss un runas kvalitāšu pielietošanu, lai paustu pieņemšanu un interesi par klientu/pacientu, un tādējādi sekmētu viņa uzticēšanos un atklāšanos.
Video materiālā atspoguļota daļa no pirmās tikšanās reizes ar klienti / pacienti, kura izjūt trauksmi un satraukumu darba vietā. Video materiāls ir informatīvs piemērs, kā pielietot attiecīgo prasmi.
Authors [1]:
Published: 2021
Type: Video ieraksts/Video
Language: lv
Key words: balss un runas kvalitātes konsultēšanā,empātija,uzmanība
Target audience: Psiholoģija
Branch of science:
Institution: Rīgas Stradiņa universitāte
Departament: Sabiedrības veselības un sociālās labklājības fakultāte::Veselības psiholoģijas un pedagoģijas katedra
Project: ESF SAM 8.2.3. projekts "Pārvaldības procesu pilnveide un studiju programmu satura modernizācija Rīgas Stradiņa universitātē", Nr. 8.2.3.0/18/A/011
Added: 2022-01-25
Metadata: Show full item page
Access rights: Atvērta piekļuve/Open rights