Psiholoģijas kolekcija
Browse
Recent Submissions
1 - 5 of 9
- Ķermeņa valodas un mīmikas pielietošana konsultēšanāView moreUzmanības un empātijas prasme, kas attiecas uz mērķtiecīgu ķermeņa valodas un mīmikas pielietošanu, lai paustu uzmanību un interesi par klientu/pacientu un tādējādi sekmētu klienta/pacienta uzticēšanos un atklāšanos. Video materiālā atspoguļota daļa no pirmās tikšanās reizes ar klienti / pacienti, kura izjūt trauksmi un satraukumu darba vietā. Video materiāls ir informatīvs piemērs, kā pielietot attiecīgo prasmi. Neveiksmīgais piemērs ir tikai informatīvs, kurā attēlotas biežāk pieļautās kļūdas un nepilnības attiecīgās prasmes izmantošanā.Type: Video ieraksts/VideoCreated: 2021-01-01Modified: 2022-01-25
- Verbāla sekošana līdzi klienta / pacienta stāstījumamView moreVerbāla sekošana līdzi klienta/pacienta stāstījumam (verbal tracking) ir uzmanības un empātijas prasme, kuru pielietojot konsultants/speciālists apliecina, ka aktīvi seko klienta/pacienta stāstījumam. Tās pielietojuma nolūks ir klienta/pacienta iedrošināšana un konsultācijas/sesijas fokusēta saturiska attīstīšana. Video materiālā atspoguļota daļa no pirmās tikšanās reizes ar klienti / pacienti, kura izjūt trauksmi un satraukumu darba vietā. Video materiāls ir informatīvs piemērs, kā pielietot attiecīgo prasmiType: Video ieraksts/VideoCreated: 2021-01-01Modified: 2022-01-25
- Balss un runas kvalitāšu pielietošana konsultēšanāView moreUzmanības un empātijas prasme, kas attiecas uz mērķtiecīgu balss un runas kvalitāšu pielietošanu, lai paustu pieņemšanu un interesi par klientu/pacientu, un tādējādi sekmētu viņa uzticēšanos un atklāšanos. Video materiālā atspoguļota daļa no pirmās tikšanās reizes ar klienti / pacienti, kura izjūt trauksmi un satraukumu darba vietā. Video materiāls ir informatīvs piemērs, kā pielietot attiecīgo prasmi.Type: Video ieraksts/VideoCreated: 2021-01-01Modified: 2022-01-25
- Acu kontakts konsultēšanāView moreUzmanības un empātijas prasme, kas attiecas uz mērķtiecīgu acu kontakta pielietošanu klienta/pacienta iedrošināšanas un sesijas/konsultācijas temata attīstības nolūkā. Video materiālā atspoguļota daļa no pirmās tikšanās reizes ar klienti / pacienti, kura izjūt trauksmi un satraukumu darba vietā. Video materiāls ir informatīvs piemērs, kā pielietot attiecīgo prasmi.Type: Video ieraksts/VideoCreated: 2021-01-01Modified: 2022-01-25
- IedrošināšanaView moreAktīvās klausīšanās prasme, kurā izmanto verbālus vai neverbālus (rokas žests, mājiens ar galvu, atbalstoša sejas izteiksme, smaids, balss tonis, klusuma pauze) paņēmienus, ar mērķi pamudināt klientu/pacientu turpināt sarunu. Video materiālā atspoguļota daļa no pirmās tikšanās reizes ar klienti / pacienti, kura izjūt trauksmi un satraukumu darba vietā. Video materiāls ir informatīvs piemērs, kā pielietot attiecīgo prasmi.Type: Video ieraksts/VideoCreated: 2021-01-01Modified: 2022-01-25