Psiholoģijas kolekcija
Browse
Browsing Psiholoģijas kolekcija by Title
Results Per Page
Sort Options
- Acu kontakts konsultēšanāView more...Uzmanības un empātijas prasme, kas attiecas uz mērķtiecīgu acu kontakta pielietošanu klienta/pacienta iedrošināšanas un sesijas/konsultācijas temata attīstības nolūkā. Video materiālā atspoguļota daļa no pirmās tikšanās reizes ar klienti / pacienti, kura izjūt trauksmi un satraukumu darba vietā. Video materiāls ir informatīvs piemērs, kā pielietot attiecīgo prasmi.Type: Video ieraksts/VideoAuthor: Krieķe Zane [1]Created: 2021-01-01Modified: 2022-01-25
- ApkopošanaView more...Aktīvās klausīšanās prasme, kurā veic klienta/pacienta verbālas izpausmes, domu, emociju un uzvedības apkopojumu konsultācijas/sesijas, tās posma vai procesa noslēgumā. Video materiālā atspoguļota daļa no pirmās tikšanās reizes ar klienti / pacienti, kura izjūt trauksmi un satraukumu darba vietā. Video materiāls ir informatīvs piemērs, kā pielietot attiecīgo prasmi.Type: Video ieraksts/VideoAuthor: Krieķe Zane [1]Created: 2021-01-01Modified: 2022-01-25
- Balss un runas kvalitāšu pielietošana konsultēšanāView more...Uzmanības un empātijas prasme, kas attiecas uz mērķtiecīgu balss un runas kvalitāšu pielietošanu, lai paustu pieņemšanu un interesi par klientu/pacientu, un tādējādi sekmētu viņa uzticēšanos un atklāšanos. Video materiālā atspoguļota daļa no pirmās tikšanās reizes ar klienti / pacienti, kura izjūt trauksmi un satraukumu darba vietā. Video materiāls ir informatīvs piemērs, kā pielietot attiecīgo prasmi.Type: Video ieraksts/VideoAuthor: Krieķe Zane [1]Created: 2021-01-01Modified: 2022-01-25
- IedrošināšanaView more...Aktīvās klausīšanās prasme, kurā izmanto verbālus vai neverbālus (rokas žests, mājiens ar galvu, atbalstoša sejas izteiksme, smaids, balss tonis, klusuma pauze) paņēmienus, ar mērķi pamudināt klientu/pacientu turpināt sarunu. Video materiālā atspoguļota daļa no pirmās tikšanās reizes ar klienti / pacienti, kura izjūt trauksmi un satraukumu darba vietā. Video materiāls ir informatīvs piemērs, kā pielietot attiecīgo prasmi.Type: Video ieraksts/VideoAuthor: Krieķe Zane [1]Created: 2021-01-01Modified: 2022-01-25
- Jautājumu uzdošana: veiksmīgs un neveiksmīgs piemērs (2 video)View more...Jautājumu uzdošana ir aktīvās klausīšanās prasme konsultēšanā, kuras mērķis ir saņemt informāciju par klientu/pacientu, noskaidrot un izpētīt klienta/pacienta domas, pieredzi vai jūtas un mudināt klientu/pacientu veikt pašizpēti. Video materiālā atspoguļota daļa no pirmās tikšanās reizes ar klienti / pacienti, kura izjūt trauksmi un satraukumu darba vietā. Video materiāls ir informatīvs piemērs, kā pielietot attiecīgo prasmi. Neveiksmīgais piemērs ir tikai informatīvs, kurā attēlotas biežāk pieļautās kļūdas un nepilnības attiecīgās prasmes izmantošanā.Type: Video ieraksts/VideoAuthor: Krieķe Zane [1]Created: 2021-01-01Modified: 2022-01-25
- Jūtu / emociju atspoguļošanaView more...Jūtu atspoguļošana ir klienta/pacienta verbālo un neverbālo emociju novērošana, to atpazīšana (identificēšana), nosaukšana un atspoguļošana. To pielieto konsultēšanā ar mērķi palīdzēt klientam apzināties viņa emocionālos stāvokļus. Jūtu atspoguļošana veicina klienta emociju regulāciju, to kognitīvo izpratni. Video materiālā atspoguļota daļa no pirmās tikšanās reizes ar klienti / pacienti, kura izjūt trauksmi un satraukumu darba vietā. Video materiāls ir informatīvs piemērs, kā pielietot attiecīgo prasmi.Type: Video ieraksts/VideoAuthor: Krieķe Zane [1]Created: 2021-01-01Modified: 2022-01-25
- Ķermeņa valodas un mīmikas pielietošana konsultēšanāView more...Uzmanības un empātijas prasme, kas attiecas uz mērķtiecīgu ķermeņa valodas un mīmikas pielietošanu, lai paustu uzmanību un interesi par klientu/pacientu un tādējādi sekmētu klienta/pacienta uzticēšanos un atklāšanos. Video materiālā atspoguļota daļa no pirmās tikšanās reizes ar klienti / pacienti, kura izjūt trauksmi un satraukumu darba vietā. Video materiāls ir informatīvs piemērs, kā pielietot attiecīgo prasmi. Neveiksmīgais piemērs ir tikai informatīvs, kurā attēlotas biežāk pieļautās kļūdas un nepilnības attiecīgās prasmes izmantošanā.Type: Video ieraksts/VideoAuthor: Krieķe Zane [1]Created: 2021-01-01Modified: 2022-01-25
- ParafrāzeView more...Aktīvās klausīšanās prasme konsultēšanā, kuru izmanto ar mērķi palīdzēt precizēt, sakārtot un saīsināt klienta/pacienta teikto tekstu vai tā daļu. Video materiālā atspoguļota daļa no pirmās tikšanās reizes ar klienti / pacienti, kura izjūt trauksmi un satraukumu darba vietā. Video materiāls ir informatīvs piemērs, kā pielietot attiecīgo prasmi.Type: Video ieraksts/VideoAuthor: Krieķe Zane [1]Created: 2021-01-01Modified: 2022-01-25
- Verbāla sekošana līdzi klienta / pacienta stāstījumamView more...Verbāla sekošana līdzi klienta/pacienta stāstījumam (verbal tracking) ir uzmanības un empātijas prasme, kuru pielietojot konsultants/speciālists apliecina, ka aktīvi seko klienta/pacienta stāstījumam. Tās pielietojuma nolūks ir klienta/pacienta iedrošināšana un konsultācijas/sesijas fokusēta saturiska attīstīšana. Video materiālā atspoguļota daļa no pirmās tikšanās reizes ar klienti / pacienti, kura izjūt trauksmi un satraukumu darba vietā. Video materiāls ir informatīvs piemērs, kā pielietot attiecīgo prasmiType: Video ieraksts/VideoAuthor: Krieķe Zane [1]Created: 2021-01-01Modified: 2022-01-25