Mediju un komunikācijas zinātne | Pārbaudes jautājumi - video 7
Thumbnail Image
Constant link of the material (URI)
Skaidrojošs video, kurā aplūkoti jautājumi: - Ar ko atšķiras avīžu, publicistikas, mediju, komunikācijas un mediju un komunikācijas zinātnes? Kādās apakšnozarēs iedalās mediju un komunikācijas zinātne un kāpēc? - Kāda ir sakarība starp mediju un komunikācijas zinātnes apakšnozarēm un pētījumu jomām? - Kas ir svarīgākie mediju politikas dalībnieki Latvijā un kādas ir to pilnvaras un intereses? - Ko saprot ar publisko preci, meritorisko preci, blakusproduktu un pirmā eksemplāra izmaksām? Materiāls izstrādāts ar Borisa un Ināras Teterevu fonda atbalstu.

Authors [3]:
Žīle Kristiāna Beāte
Published: 2021
Type: Video ieraksts/Video
Language: lv
Key words: mediju un komunikācijas zinātne
Target audience: Komunikācijas zinātne
Branch of science: 
Institution: Rīgas Stradiņa universitāte
Departament: Komunikācijas fakultāte
Project: 
Added: 2022-01-21
Access rights: Atvērta piekļuve/Open rights