Vērtēšana
Permanent URI for this collection
Kolekcijā apkopoti atbalsta materiāli docētājiem vērtēšanas plānošanai un īstenošanai studiju kursā. Piedāvātas daudzveidīgas vērtēšanas stratēģijas un padomi to ieviešanai, atbilstoši stuudiju kursa sasniedzamajiem rezultātiem.
Browse
Recent Submissions
1 - 4 of 4
- Skatījums uz kumulatīvu vērtējumu no augstu likmju un zemu likmju vērtēšanas prizmasView moreAtbalsta materiāls ir vērtīgs resurss docētājiem, kas palīdzēs izprast un sabalansēt augstu un zemu likmju vērtēšanu izglītības procesā.Type: Informatīvs materiāls / Informative materialCreated: 2024-01-01Modified: 2024-08-21
- Formative Assessment on an Individual and an Institutional Level on the Way to Quality CultureView moreAugstākajā izglītībā vienmēr īpaši aktuāla ir kvalitatīvas vērtēšanas stratēģijas izvēle, lai tā sniegtu pozitīvu ietekmi uz māčīšanos, veicinātu studiju kvalitāti un efektivitāti, kā arī sniegtu uzticamus rādītājus par studējošo studiju kursā. Pētījuma mērķis ir pētīt formatīvās vērtēšanas praksi Rīgas Stradiņa universitātē. Formatīva vērtēšana palīdz veidot un stiprināt izpratni par studiju kvalitāti organizācijā, parādot, ka kvalitatīva vērtēšana katrā studiju kursā ir cieši saistīta studiju kvalitātes augstākās izglītības iestādē kopumā.Type: Publikācija / PublicationCreated: 2017-01-01Modified: 2024-05-16
- Ieteikumi atgriezeniskās saites sniegšanai un saņemšanaiView moreAtgriezeniskā saite ir viens no formatīvas vērtēšanas stūrakmeņiem. Efektīva atgriezeniskā saite palīdz gan veiksmīgāk izprast mācīšanās mērķus, gan komunicēt mācīšanās progresu, kā arī virzīt mācīšanos uz jau tālākiem un personalizētākiem mācīšanās mērķiem. Šajā materiālā esam apkopojuši: atgriezeniskās saites veidus ar piemēriem to izmantošanā, 10 principus, kas būtiski efektīvas atgriezeniskās saites sniegšanai, 5 soļus atgriezeniskās saites komunicēšanai un padomus atgriezeniskās saites saņemšanai.Type: Informatīvs materiāls / Informative materialCreated: 2022-01-01Modified: 2023-10-26
- Studējošo savstarpējā vērtēšanaView moreMateriāla mērķis ir atbalstīt docētājus studējošo savstarpējās vērtēšanas īstenošanā un aktīvās mācīšanās organizēšanā, lai veicinātu augstāku studiju rezultātu sasniegšanu. Materiāla autori studējošo savstarpējo vērtēšanu definē kā mācīšanās un mācīšanas pilnveides procesu, kas atbalsta studējošo aktīvu līdzdalību, vērtējot vienam otra darbus un iegūstot informāciju par savu sniegumu, lai patstāvīgi vai savstarpējā mijiedarbībā ar docētāju mērķtiecīgi uzlabotu savu mācīšanās kvalitāti.Type: Vadlīnijas / GuidelinesCreated: 2023-01-01Modified: 2023-10-23