Studiju kursa dizains
Permanent URI for this collection
Kolekcijā apkopoti atbalsta materiāli docētājiem studiju kursa plānošanai un veidošanai. Piedāvātie materiāli ietver gan noderīgas idejas un padomus studiju kursa apsraksta izstrādē un studiju satura apguves plānošanā, gan vadlīnijas e-studiju kursa sagatavošanai, studiju materiālu pievienošanai un interaktīvu studiju materiālu izstrādei.
Browse
Browsing Studiju kursa dizains by Title
Results Per Page
Sort Options
- Akadēmiskais godīgums: ceļš zināmajā un nezināmajāView more...Prezentācijas no semināra, kurā tika apskatīta aktuālā problēmātika akadēmiskā godīguma pārvaldībā augstākajā izglītībā, īpašu uzmanību veltot mākslīgā intelekta radītajām iespējām un izaicinājumiem.Type: Prezentācija / PresentationAuthor: Blese Inguna [1]Created: 2023-01-01Modified: 2024-04-05
- Kas ir tālmācība?View more..."Digitālās tehnoloģijas tiek izmantotas arvien plašāk, un tās nomaina tradicionālos informācijas avotus. Izglītības likumā tālmācība ir definēta kā “.. izglītības ieguves neklātienes formas paveids, kuru raksturo īpaši strukturēti mācību materiāli, individuāls mācīšanās temps, īpaši organizēts izglītības sasniegumu novērtējums, kā arī dažādu tehnisko un elektronisko saziņas līdzekļu izmantošana”."Type: Informatīvs materiāls / Informative materialAuthor: Pedagoģiskās izaugsmes centrs PIC [1]Created: 2020-01-01Modified: 2024-06-04
- Mācīšanās un mācīšanas inovāciju vadlīnijasView more...Mācīšanās un mācīšanas inovāciju vadlīniju mērķis ir: (1) atbalstīt Rīgas Stradiņa universitātes docētājus ilgtspējīgu izglītības inovāciju ieviešanā studiju procesā; (2) skaidrot pieteikšanās procesu Filantropa Borisa Tetereva mērķstipendijai jaunu inovatīvu studiju kursu izstrādei vai esošu studiju kursu modernizēšanai.Type: Vadlīnijas / GuidelinesAuthor: Strods Raimonds [2]Created: 2022-01-01Modified: 2024-04-16
- Prasmju monitorings veselības aprūpes studiju virziena studijās - pacientu drošībai un veselības aprūpes kvalitāteiView more...Veselības aprūpes speciālistu kompetencei ir izšķiroša nozīme pacientu drošības un veselības aprūpes kvalitātes nodrošināšanā. Prasmes ir viens no svarīgākajiem kompetences aspektiem, taču nereti veselības aprūpes darba devēji, vērtējot jauno profesionāļu gatavību, norāda, ka prasmes reālā darba vidē īstenot ir neskaidras, nepietiekamas un pat neadekvātas.Šī raksta mērķis ir analizēt un atspoguļot RSU Prasmju uzraudzības sistēmas koncepcijas saskaņotību ar aktuālajiem izglītības politikas veidošanas principiem, tiesisko regulējumu un augstākās izglītības pedagoģijas pamatprincipiem prasmju apguvē un novērtēšanā veselības aprūpes izglītībā, kā arī novērtēt jaunizveidotās sistēmas sākotnējos rezultātus. Mērķa sasniegšanai tika veikts starpdisciplinārs, kvalitatīvs pētījums, kurā tika īstenotas analītiskās un aprakstošās, induktīvās, deduktīvās un sintēzes izpētes un tiesību (tulkošanas) normu metodes, kā arī intervijas, lai novērtētu sākotnējos rezultātus.Type: Publikācija / PublicationAuthor: Slavinska Andreta [7]Created: 2021-01-01Modified: 2024-05-16
- Studiju organizācijas formu izvēles instrumentsView more...Studiju organizācijas formu izvēles instruments piedāvā iespēju docētājam testa jautājumu veidā pārdomāt sava studiju kursa saturu, plānu, pieejamo tehnisko nodrošinājumu un cituas aspektus, kas var būtiski ietekmēt studiju organizācijas formu, kas tiek ieviesta studiju kursā. Testa beigās docētājs saņems ieteikumus viņa studiju kursam piemērotākajām studiju organizācijas formām, kā arī nelielus skaidrojumus to ieviešanai studiju procesā.Type: Cits / OtherAuthor: Puriņa-Biezā Katrīna Elizabete [3]Created: 2023-01-01Modified: 2024-06-03
- Studiju rezultāti un to formulēšanaView more...Studiju rezultāti ir zināšanu, prasmju un kompetenču kopums, ko persona ir apguvusi studiju procesā un spēj demonstrēt. Tos iedalām: zināšanās, prasmēs un kompetencēs. Studiju rezultāti tiek formulēti gan studiju programmai, gan katram atsevišķam studiju kursam. Metodiskais materiāls piedāvā konkrētus paņēmienus un stratēģijas, kā nonākt pie novērojamiem, izmērāmiem un sasniedzamiem studiju rezultātu formulējumiem savā studiju kursā.Type: Vadlīnijas / GuidelinesAuthor: Pedagoģiskās izaugsmes centrs PIC [1]Created: 2019-01-01Modified: 2024-06-04