Atbalsta materiāli docētājiem
Browse
Browsing Atbalsta materiāli docētājiem by Author "Pedagoģiskās izaugsmes centrs PIC"
Results Per Page
Sort Options
- Kas ir tālmācība?View more..."Digitālās tehnoloģijas tiek izmantotas arvien plašāk, un tās nomaina tradicionālos informācijas avotus. Izglītības likumā tālmācība ir definēta kā “.. izglītības ieguves neklātienes formas paveids, kuru raksturo īpaši strukturēti mācību materiāli, individuāls mācīšanās temps, īpaši organizēts izglītības sasniegumu novērtējums, kā arī dažādu tehnisko un elektronisko saziņas līdzekļu izmantošana”."Type: Informatīvs materiāls / Informative materialAuthor: Pedagoģiskās izaugsmes centrs PIC [1]Created: 2020-01-01Modified: 2024-06-04
- Kā docētāji atrod idejas modernizēt studiju kursus?View more...Atbalsta materiālā ir pieejami četri scenāriji, kā RSU docētāji visbiežāk atrod idejas studiju kursu modernizēšanai.Type: Informatīvs materiāls / Informative materialAuthor: Pedagoģiskās izaugsmes centrs PIC [1]Created: 2024-01-01Modified: 2024-11-29
- Mākslīgais intelekts un akadēmiskais godīgums. Darba lapa docētāja refleksijaiView more...Refleksijas darba lapa "Mākslīgais intelekts un akadēmiskais godīgums" adaptēta, lai veicinātu pārdomātu un ētisku pieeju mākslīgā intelekta (MI) izmantošanai studiju procesā. Darba lapā apkopoti dažādi MI izmantošanas scenāriji, kur docētājs var izvērtēt kad un kā ChatGPT izmantošana var būt pieņemama vai nepieņemama dažādos mācību kontekstos. Šī darba lapa palīdz izprast, kā MI var kalpot par vērtīgu palīgrīku, vienlaikus saglabājot akadēmiskā godīguma un studiju kvalitātes standartus. Viedtālruņos darba lapas interaktivitāte ir ierobežotaType: Informatīvs materiāls / Informative materialAuthor: Pedagoģiskās izaugsmes centrs PIC [1]Created: 2024-01-01Modified: 2024-11-13
- Studentcentrētas mācīšanās un mācīšanas pieejas principu īstenošana Rīgas Stradiņa universitātēView more...Šajā materiālā apkopota RSU docētāju pieredze, īstenojot deviņus studentcentrētas pieejas (SCP) principus. Katrs docētāja pieredzes stāsts atklāj skatījumu uz šīs pieejas īstenošanu studiju procesā, apliecinot, ka SCP ir daudzveidīga, radoša un nepārtraukti pilnveidojama Šis materiāls izstrādāts docētājiem, kuri vēlas: padziļināt izpratni par SCP, uzzināt, kā citi docētāji praksē īsteno SCP principus, novērtēt savu docēšanas pieeju un identificēt iespējas studiju kvalitātes pilnveidei, atbildot uz pašrefleksijas jautājumiem.Type: Informatīvs materiāls / Informative materialAuthor: Pedagoģiskās izaugsmes centrs PIC [1]Created: 2024-01-01Modified: 2024-12-16
- Studiju kursa struktūra e-vidēView more...Atbalsta materiālā skaidrots, kā iespējams veiksmīgi strukturēt e-studiju kursa saturu, lai tas gan noklātu visus būtiskos aspektus, gan būtu pārskatāms un ērti lietojams studējošajiem un docētājam.Type: Informatīvs materiāls / Informative materialAuthor: Pedagoģiskās izaugsmes centrs PIC [1]Created: 2018-01-01Modified: 2024-07-25
- Studiju rezultāti un to formulēšanaView more...Studiju rezultāti ir zināšanu, prasmju un kompetenču kopums, ko persona ir apguvusi studiju procesā un spēj demonstrēt. Tos iedalām: zināšanās, prasmēs un kompetencēs. Studiju rezultāti tiek formulēti gan studiju programmai, gan katram atsevišķam studiju kursam. Metodiskais materiāls piedāvā konkrētus paņēmienus un stratēģijas, kā nonākt pie novērojamiem, izmērāmiem un sasniedzamiem studiju rezultātu formulējumiem savā studiju kursā.Type: Vadlīnijas / GuidelinesAuthor: Pedagoģiskās izaugsmes centrs PIC [1]Created: 2019-01-01Modified: 2024-06-04
- Vadlīnijas docētājiem pētniecības norišu integrēšanai studiju procesā. Guidelines for academic staff Integrating RSU conferences into the study processView more...[LV] Vadlīniju mērķis ir atbalstīt RSU docētājus, piedāvājot idejas dažādiem studiju kursā integrējamiem uzdevumiem, kā veicināt studējošo aktīvu mācīšanos, piedaloties konferencēs. Pētniecībā balstīta mācīšanās un mācīšanas ir viena no vadošajām stratēģijām, kuras īstenošanā ir svarīga studējošo iesaiste pētniecības vidē un studējošo meklējumdarbības, jeb pētnieciskā darba veikšanas prasmju pilnveide un patstāvības kāpināšana. [ENG] The goal of these guidelines is to support RSU academic staff by offering ideas for various tasks that can be integrated into study courses to promote active student learning through participation in conferences. Research-based learning and teaching is one of the leading strategies, emphasizing the importance of student engagement in the research environment, the development of students' inquiry and research skills, and fostering their independence.Type: Vadlīnijas / GuidelinesAuthor: Pedagoģiskās izaugsmes centrs PIC [1]Created: 2022-01-01Modified: 2024-05-16
- Vadlīnijas Miro izglītības institūcijas konta iegūšanaiView more...Pamācība RSU docētājiem, lai iegūtu piekļuvi pilnai Miro lietošanas funkcionalitātei bez maksasType: Vadlīnijas / GuidelinesAuthor: Pedagoģiskās izaugsmes centrs PIC [1]Created: 2018-01-01Modified: 2024-07-25