Atbalsta materiāli docētājiem
Browse
Browsing Atbalsta materiāli docētājiem by Author "Liepiņa Zane"
Results Per Page
Sort Options
- Docētāja pieredzes stāsts. Gadījuma analīzes metode multiprofesionālās studējošo komandās.View more...Sadarbībā ar Rīgas Stradiņa universitātes Rehabilitācijas katedras studiju programmas "Ergoterapija" lektori Zani Liepiņu piedāvājam ieskatu gadījuma analīzes metodē, kas īstenota multiprofesionālās studējošo komandās. Gadījumu analīze ir augstākajā izglītībā plaši izmantota mācīšanās un mācīšanas metode, kas sniedz studējošajiem iespēju pielietot teorētiskās zināšanas praktiskās situācijās. Analizējot reālas situācijas un gadījumu aprakstus, studējošajiem tiek piedāvāta iespēja iegūt praktisku jēgu teorētiski apgūtajām zināšanām, kā arī apskatīt situācijas no dažādām perspektīvām. Vēl jo vairāk, studējošo sadarbība komandās, kur ir atšķirīgu profesiju topošie eksperti, pietuvina situāciju reālās dzīves kontekstam, ar ko studējošie saskarsies profesionālajā vidē. Savu ideju pārstāvēšana un profesionālo zināšanu un prasmju izmantošana ne tikai atbalsta studējošo pētniecisko un analītisko prasmju attīstību, bet arī stiprina viņu pārliecību par savu profesionālo kompetenci un lomu situācijas risināšanā. Tāpat darbs multiprofesionālā komandā atbalsta tādas studējošo caurviju prasmes kā: sadarbības prasmes, kritiskā domāšana, efektīva komunikācija, pašvadīta mācīšanās. Lai studējošie veiksmīgi varētu sadarboties kompleksa gadījuma analīzē multiprofesionālā komandā, ir svarīgi, ka viņiem ir plaša pieredze sadarbībai komandās, pietiekoša zināšanu un prasmju bāze, lai veiktu piedāvāto uzdevumu, pieejams atbalsts un resursi, lai pieņemtu pierādījumos balstītus lēmumus. Savukārt, docētājiem un studiju procesa plānotājiem, veiksmīgai gadījumu analīzes ieviešanai multiprofesionālās studējošo komandās, būs savstarpēji jāmeklē kompromisi piedāvātā gadījuma izstrādē, nodarbības laika un vietas saskaņošanā un citos organizatoriskos jautājumos.Type: Video ieraksts / VideoAuthor: Puriņa-Biezā Katrīna Elizabete [4]Created: 2023-01-01Modified: 2023-11-08