Atbalsta materiāli docētājiem
Browse
Browsing Atbalsta materiāli docētājiem by Author "Blese Inguna"
Results Per Page
Sort Options
- Akadēmiskais godīgums: ceļš zināmajā un nezināmajāView more...Prezentācijas no semināra, kurā tika apskatīta aktuālā problēmātika akadēmiskā godīguma pārvaldībā augstākajā izglītībā, īpašu uzmanību veltot mākslīgā intelekta radītajām iespējām un izaicinājumiem.Type: Prezentācija / PresentationAuthor: Blese Inguna [1]Created: 2023-01-01Modified: 2024-04-05
- Mākslīgais intelekts augstākajā izglītībā. Artificial Intelligence in Higher EducationView more...[LV]Vadlīniju mērķis ir sniegt praktiskus ieteikumus docētājiem un studējošajiem mākslīgā intelekta izmantošanai, ierobežošanai un lietošanas apguvei studiju procesā.Type: Informatīvs materiāls / Informative materialAuthor: Puriņa-Biezā Katrīna Elizabete [10]Created: 2024-01-01Modified: 2024-01-07
- Portfolio metode. Metodiskais materiāls docētājiemView more...Metodiskais materiāls ir veidots Rīgas Stradiņa universitātes (RSU) akadēmiskajam personālam ar mērķi atbalstīt portfolio kā mācīšanas un mācīšanās metodes ieviešanu studiju procesā. Portfolio izglītībā, profesionālajā un personīgajā izaugsmē ir dokumentēts refleksīvs pieredzes apkopojums, kas ir uzskatāms par pierādījumu tam, kādas kompetences studējošais ir apguvis un spēj demonstrēt. Portfolio ir spēcīgs izglītības instruments, lai veicinātu studējošo atbildības uzņemšanos par savu mācīšanos ļautu novērtēt studējošo sniegumu plašākā kontekstā, uzņemoties risku, izstrādājot radošus risinājumus un izdarot secinājumus pašiem par savu veikumu. Iespējams izdalīt vairākus portfolio līmeņus, kas sniedz ieskatu par portfolio mērķi un tā izmantošanu dažādos studiju procesa posmos: kursa portfolio, programmas portfolio, izaugsmes portfolio, labāko darbu portfolio.Type: Vadlīnijas / GuidelinesAuthor: Pommere Liene [3]Created: 2020-01-01Modified: 2023-10-24
- Video materiālu veidošana studiju procesamView more...Materiāls izveidots ar mērķi, lai atbalstītu docētājus kvalitatīvu, saprotamu un interesantu video materiālu izveidē, kas veicina studējošo mācīšanos un uzlabo studiju pieredzi. Materiāls sniedz ieskatu aspektos, kas jāņem vērā plānojot, filmējot un apstrādājot video materiālus ar pieejamajiem resursiem. Vadlīniju autori vērš uzmanību uz video pieaugošo nozīmi un dažādiem veidiem, kā video formātu var radoši izmantot studiju procesā.Type: Vadlīnijas / GuidelinesAuthor: Kadakovska Zane [4]Created: 2021-01-01Modified: 2023-10-25