Person:
Krieķe, Zane

Profile Picture
Email Address
Zane.Krieke@rsu.lv
Birth Date
relationships.isProjectOf
relationships.isOrgUnitOf
Job Title
Last Name
Krieķe
First Name
Zane

Search Results

Now showing  1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Ķermeņa valodas un mīmikas pielietošana konsultēšanā
    Uzmanības un empātijas prasme, kas attiecas uz mērķtiecīgu ķermeņa valodas un mīmikas pielietošanu, lai paustu uzmanību un interesi par klientu/pacientu un tādējādi sekmētu klienta/pacienta uzticēšanos un atklāšanos. Video materiālā atspoguļota daļa no pirmās tikšanās reizes ar klienti / pacienti, kura izjūt trauksmi un satraukumu darba vietā. Video materiāls ir informatīvs piemērs, kā pielietot attiecīgo prasmi. Neveiksmīgais piemērs ir tikai informatīvs, kurā attēlotas biežāk pieļautās kļūdas un nepilnības attiecīgās prasmes izmantošanā.
    View more
    Type: Video ieraksts/Video
    Author:   Krieķe Zane   [1]
    Created: 2021-01-01
    Modified: 2022-01-25
  • Thumbnail Image
    Verbāla sekošana līdzi klienta / pacienta stāstījumam
    Verbāla sekošana līdzi klienta/pacienta stāstījumam (verbal tracking) ir uzmanības un empātijas prasme, kuru pielietojot konsultants/speciālists apliecina, ka aktīvi seko klienta/pacienta stāstījumam. Tās pielietojuma nolūks ir klienta/pacienta iedrošināšana un konsultācijas/sesijas fokusēta saturiska attīstīšana. Video materiālā atspoguļota daļa no pirmās tikšanās reizes ar klienti / pacienti, kura izjūt trauksmi un satraukumu darba vietā. Video materiāls ir informatīvs piemērs, kā pielietot attiecīgo prasmi
    View more
    Type: Video ieraksts/Video
    Author:   Krieķe Zane   [1]
    Created: 2021-01-01
    Modified: 2022-01-25
  • Thumbnail Image
    Balss un runas kvalitāšu pielietošana konsultēšanā
    Uzmanības un empātijas prasme, kas attiecas uz mērķtiecīgu balss un runas kvalitāšu pielietošanu, lai paustu pieņemšanu un interesi par klientu/pacientu, un tādējādi sekmētu viņa uzticēšanos un atklāšanos. Video materiālā atspoguļota daļa no pirmās tikšanās reizes ar klienti / pacienti, kura izjūt trauksmi un satraukumu darba vietā. Video materiāls ir informatīvs piemērs, kā pielietot attiecīgo prasmi.
    View more
    Type: Video ieraksts/Video
    Author:   Krieķe Zane   [1]
    Created: 2021-01-01
    Modified: 2022-01-25
  • Thumbnail Image
    Acu kontakts konsultēšanā
    Uzmanības un empātijas prasme, kas attiecas uz mērķtiecīgu acu kontakta pielietošanu klienta/pacienta iedrošināšanas un sesijas/konsultācijas temata attīstības nolūkā. Video materiālā atspoguļota daļa no pirmās tikšanās reizes ar klienti / pacienti, kura izjūt trauksmi un satraukumu darba vietā. Video materiāls ir informatīvs piemērs, kā pielietot attiecīgo prasmi.
    View more
    Type: Video ieraksts/Video
    Author:   Krieķe Zane   [1]
    Created: 2021-01-01
    Modified: 2022-01-25