Person: Krieķe, Zane
Krieķe, Zane
Email Address
Zane.Krieke@rsu.lv
Birth Date
relationships.isProjectOf
relationships.isOrgUnitOf
Job Title
Last Name
Krieķe
First Name
Zane
4 results
Filters
Author
Study material type
Publication date
Has files
Item Type
Withdrawn
Settings
Search Results
Verbāla sekošana līdzi klienta / pacienta stāstījumam
...
Verbāla sekošana līdzi klienta/pacienta stāstījumam (verbal tracking) ir uzmanības un empātijas prasme, kuru pielietojot konsultants/speciālists apliecina, ka aktīvi seko klienta/pacienta stāstījumam. Tās pielietojuma nolūks ir klienta/pacienta iedrošināšana un konsultācijas/sesijas fokusēta saturiska attīstīšana.
Video materiālā atspoguļota daļa no pirmās tikšanās reizes ar klienti / pacienti, kura izjūt trauksmi un satraukumu darba vietā. Video materiāls ir informatīvs piemērs, kā pielietot attiecīgo prasmi
Type: Video ieraksts/Video
Author: Krieķe Zane [1]
Created: 2021-01-01
Modified: 2022-01-25
Parafrāze
...
Aktīvās klausīšanās prasme konsultēšanā, kuru izmanto ar mērķi palīdzēt precizēt, sakārtot un saīsināt klienta/pacienta teikto tekstu vai tā daļu.
Video materiālā atspoguļota daļa no pirmās tikšanās reizes ar klienti / pacienti, kura izjūt trauksmi un satraukumu darba vietā. Video materiāls ir informatīvs piemērs, kā pielietot attiecīgo prasmi.
Type: Video ieraksts/Video
Author: Krieķe Zane [1]
Created: 2021-01-01
Modified: 2022-01-25
Iedrošināšana
...
Aktīvās klausīšanās prasme, kurā izmanto verbālus vai neverbālus (rokas žests, mājiens ar galvu, atbalstoša sejas izteiksme, smaids, balss tonis, klusuma pauze) paņēmienus, ar mērķi pamudināt klientu/pacientu turpināt sarunu.
Video materiālā atspoguļota daļa no pirmās tikšanās reizes ar klienti / pacienti, kura izjūt trauksmi un satraukumu darba vietā. Video materiāls ir informatīvs piemērs, kā pielietot attiecīgo prasmi.
Type: Video ieraksts/Video
Author: Krieķe Zane [1]
Created: 2021-01-01
Modified: 2022-01-25
Apkopošana
...
Aktīvās klausīšanās prasme, kurā veic klienta/pacienta verbālas izpausmes, domu, emociju un uzvedības apkopojumu konsultācijas/sesijas, tās posma vai procesa noslēgumā.
Video materiālā atspoguļota daļa no pirmās tikšanās reizes ar klienti / pacienti, kura izjūt trauksmi un satraukumu darba vietā. Video materiāls ir informatīvs piemērs, kā pielietot attiecīgo prasmi.
Type: Video ieraksts/Video
Author: Krieķe Zane [1]
Created: 2021-01-01
Modified: 2022-01-25