Person:
Kadakovska, Zane

Profile Picture
Email Address
Zane.Kadakovska@rsu.lv
Birth Date
relationships.isProjectOf
relationships.isOrgUnitOf
Job Title
Last Name
Kadakovska
First Name
Zane

Search Results

Now showing  1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Studējošo savstarpējā vērtēšana
    Materiāla mērķis ir atbalstīt docētājus studējošo savstarpējās vērtēšanas īstenošanā un aktīvās mācīšanās organizēšanā, lai veicinātu augstāku studiju rezultātu sasniegšanu. Materiāla autori studējošo savstarpējo vērtēšanu definē kā mācīšanās un mācīšanas pilnveides procesu, kas atbalsta studējošo aktīvu līdzdalību, vērtējot vienam otra darbus un iegūstot informāciju par savu sniegumu, lai patstāvīgi vai savstarpējā mijiedarbībā ar docētāju mērķtiecīgi uzlabotu savu mācīšanās kvalitāti.
    View more
    Type: Vadlīnijas / Guidelines
    Author:   Jansone Jana   [5]
    Created: 2023-01-01
    Modified: 2023-10-23
  • Thumbnail Image
    Mācīšanās un mācīšanas metodes un paņēmieni. Kā veicināt aktīvo un pašregulētu mācīšanos studiju procesā?
    Materiāla mērķis ir piedāvāt studiju procesā īstenojamas, daudzveidīgas mācīšanās un mācīšanas metodes un paņēmienus, un rosināt docētājus izvērtēt veidus, kā veicināt studējošo mācīšanos un studiju rezultātu sasniegšanu studiju kursā. Materiāls adaptēts no Kevin Yee izstrādātā materiāla “Interactive Techniques”(2020)
    View more
    Type: Vadlīnijas / Guidelines
    Author:   Puriņa-Biezā Katrīna Elizabete   [3]
    Created: 2023-01-01
    Modified: 2023-10-31
  • Thumbnail Image
    Video materiālu veidošana studiju procesam
    Materiāls izveidots ar mērķi, lai atbalstītu docētājus kvalitatīvu, saprotamu un interesantu video materiālu izveidē, kas veicina studējošo mācīšanos un uzlabo studiju pieredzi. Materiāls sniedz ieskatu aspektos, kas jāņem vērā plānojot, filmējot un apstrādājot video materiālus ar pieejamajiem resursiem. Vadlīniju autori vērš uzmanību uz video pieaugošo nozīmi un dažādiem veidiem, kā video formātu var radoši izmantot studiju procesā.
    View more
    Type: Vadlīnijas / Guidelines
    Author:   Kadakovska Zane   [4]
    Created: 2021-01-01
    Modified: 2023-10-25