Person: Kadakovska, Zane
Kadakovska, Zane
Email Address
Zane.Kadakovska@rsu.lv
Birth Date
relationships.isProjectOf
relationships.isOrgUnitOf
Job Title
Last Name
Kadakovska
First Name
Zane
4 results
Search Results
Studējošo savstarpējā vērtēšana
...
Materiāla mērķis ir atbalstīt docētājus studējošo savstarpējās vērtēšanas īstenošanā un aktīvās mācīšanās organizēšanā, lai veicinātu augstāku studiju rezultātu sasniegšanu.
Materiāla autori studējošo savstarpējo vērtēšanu definē kā mācīšanās un mācīšanas pilnveides procesu, kas atbalsta studējošo aktīvu līdzdalību, vērtējot vienam otra darbus un iegūstot informāciju par savu sniegumu, lai patstāvīgi vai savstarpējā mijiedarbībā ar docētāju mērķtiecīgi uzlabotu savu mācīšanās kvalitāti.
Type: Vadlīnijas / Guidelines
Author: Jansone Jana [5]
Created: 2023-01-01
Modified: 2023-10-23
Mācīšanās un mācīšanas metodes un paņēmieni. Kā veicināt aktīvo un pašregulētu mācīšanos studiju procesā?
...
Materiāla mērķis ir piedāvāt studiju procesā īstenojamas, daudzveidīgas mācīšanās un mācīšanas metodes un paņēmienus, un rosināt docētājus izvērtēt veidus, kā veicināt studējošo mācīšanos un studiju rezultātu sasniegšanu studiju kursā. Materiāls adaptēts no Kevin Yee izstrādātā materiāla “Interactive Techniques”(2020)
Type: Vadlīnijas / Guidelines
Author: Puriņa-Biezā Katrīna Elizabete [3]
Created: 2023-01-01
Modified: 2023-10-31
Ieteikumi atgriezeniskās saites sniegšanai un saņemšanai
...
Atgriezeniskā saite ir viens no formatīvas vērtēšanas stūrakmeņiem. Efektīva atgriezeniskā saite palīdz gan veiksmīgāk izprast mācīšanās mērķus, gan komunicēt mācīšanās progresu, kā arī virzīt mācīšanos uz jau tālākiem un personalizētākiem mācīšanās mērķiem. Šajā materiālā esam apkopojuši:
atgriezeniskās saites veidus ar piemēriem to izmantošanā,
10 principus, kas būtiski efektīvas atgriezeniskās saites sniegšanai,
5 soļus atgriezeniskās saites komunicēšanai un
padomus atgriezeniskās saites saņemšanai.
Type: Informatīvs materiāls / Informative material
Author: Puriņa-Biezā Katrīna Elizabete [3]
Created: 2022-01-01
Modified: 2023-10-26