Person:
Jansone-Ratinika, Nora

Profile Picture
Email Address
Nora.Jansone-Ratinika@rsu.lv
Birth Date
relationships.isProjectOf
relationships.isOrgUnitOf
Job Title
Last Name
Jansone-Ratinika
First Name
Nora

Search Results

Now showing  1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Mākslīgais intelekts augstākajā izglītībā
    [LV]Vadlīniju mērķis ir sniegt praktiskus ieteikumus docētājiem un studējošajiem mākslīgā intelekta izmantošanai, ierobežošanai un lietošanas apguvei studiju procesā.
    View more
    Type: Informatīvs materiāls / Informative material
    Author:   Puriņa-Biezā Katrīna Elizabete   [10]
    Created: 2024-01-01
    Modified: 2024-01-07
  • Thumbnail Image
    Video materiālu veidošana studiju procesam
    Materiāls izveidots ar mērķi, lai atbalstītu docētājus kvalitatīvu, saprotamu un interesantu video materiālu izveidē, kas veicina studējošo mācīšanos un uzlabo studiju pieredzi. Materiāls sniedz ieskatu aspektos, kas jāņem vērā plānojot, filmējot un apstrādājot video materiālus ar pieejamajiem resursiem. Vadlīniju autori vērš uzmanību uz video pieaugošo nozīmi un dažādiem veidiem, kā video formātu var radoši izmantot studiju procesā.
    View more
    Type: Vadlīnijas / Guidelines
    Author:   Kadakovska Zane   [4]
    Created: 2021-01-01
    Modified: 2023-10-25
  • Thumbnail Image
    Prasmju monitorings veselības aprūpes studiju virziena studijās - pacientu drošībai un veselības aprūpes kvalitātei
    Veselības aprūpes speciālistu kompetencei ir izšķiroša nozīme pacientu drošības un veselības aprūpes kvalitātes nodrošināšanā. Prasmes ir viens no svarīgākajiem kompetences aspektiem, taču nereti veselības aprūpes darba devēji, vērtējot jauno profesionāļu gatavību, norāda, ka prasmes reālā darba vidē īstenot ir neskaidras, nepietiekamas un pat neadekvātas.Šī raksta mērķis ir analizēt un atspoguļot RSU Prasmju uzraudzības sistēmas koncepcijas saskaņotību ar aktuālajiem izglītības politikas veidošanas principiem, tiesisko regulējumu un augstākās izglītības pedagoģijas pamatprincipiem prasmju apguvē un novērtēšanā veselības aprūpes izglītībā, kā arī novērtēt jaunizveidotās sistēmas sākotnējos rezultātus. Mērķa sasniegšanai tika veikts starpdisciplinārs, kvalitatīvs pētījums, kurā tika īstenotas analītiskās un aprakstošās, induktīvās, deduktīvās un sintēzes izpētes un tiesību (tulkošanas) normu metodes, kā arī intervijas, lai novērtētu sākotnējos rezultātus.
    View more
    Type: Publikācija / Publication
    Author:   Slavinska Andreta   [7]
    Created: 2021-01-01
    Modified: 2024-05-16