Person:
Jansone-Ratinika, Nora

Profile Picture
Email Address
Nora.Jansone-Ratinika@rsu.lv
Birth Date
relationships.isProjectOf
relationships.isOrgUnitOf
Job Title
Last Name
Jansone-Ratinika
First Name
Nora

Search Results

Now showing  1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Learning and Teaching During Covid-19: Survey Findings
    Rīgas Stradiņa universitāte (RSU), tāpat kā citas augstākās izglītības iestādes pasaulē, proaktīvi reaģējot uz globālo pandēmiju, 2020. gada 11. martā pārtrauca lekcijas klātienē, ierobežojot klātienes nodarbību nepieciešamību. Šajā situācijā izšķiroša nozīme bija katras augstākās izglītības iestādes līdzšinējai gatavībai nodrošināt ne tikai tehnoloģijām pilnveidotu, bet arī tehnoloģijām balstītu studiju procesu. Līdz ar to šī brīža galvenā pētnieciskā problēma bija, kā palīdzēt akadēmiskajam personālam tehniskā atbalsta vajadzībās un iezīmēt izglītības potenciālu, vadlīnijas studentiem, kā patstāvīgi strādāt pie satura un sasniegt paredzētos mācību rezultātus.
    View more
    Type: Publikācija / Publication
    Author:   Jansone-Ratinika Nora   [5]
    Created: 2021-01-01
    Modified: 2024-05-16
  • Thumbnail Image
    Formative Assessment on an Individual and an Institutional Level on the Way to Quality Culture
    Augstākajā izglītībā vienmēr īpaši aktuāla ir kvalitatīvas vērtēšanas stratēģijas izvēle, lai tā sniegtu pozitīvu ietekmi uz māčīšanos, veicinātu studiju kvalitāti un efektivitāti, kā arī sniegtu uzticamus rādītājus par studējošo studiju kursā. Pētījuma mērķis ir pētīt formatīvās vērtēšanas praksi Rīgas Stradiņa universitātē. Formatīva vērtēšana palīdz veidot un stiprināt izpratni par studiju kvalitāti organizācijā, parādot, ka kvalitatīva vērtēšana katrā studiju kursā ir cieši saistīta studiju kvalitātes augstākās izglītības iestādē kopumā.
    View more
    Type: Publikācija / Publication
    Author:   Koķe Tatjana   [3]
    Created: 2017-01-01
    Modified: 2024-05-16
  • Thumbnail Image
    Representation of the Student-Centred Learning Approach on University Website
    Izglītības paradigmu maiņas aktualitāte nacionālā un globālā kontekstā rada nepieciešamību un izaicinājumu augstākās izglītības sistēmai piedzīvot dinamiskas pārmaiņas, virzoties uz individualizētāku izglītības procesu. Studentcentrēta mācīšanās pieeja kā aktuāla izglītības procesa īstenošanas forma atbilst mūsdienu sabiedrības vajadzībām un kā tāda veicina izaugsmi gan individuālā, gan institucionālā līmenī. Pētījuma mērķis ir izvērtēt pieejas atspoguļojumu Rīgas Stradiņa universitātes (RSU) mājaslapā, tādējādi piedāvājot secinājumus un ieteikumus tās attīstībai.
    View more
    Type: Publikācija / Publication
    Author:   Āriņa Baiba   [3]
    Created: 2017-01-01
    Modified: 2024-05-16